28 April 2013

April lider mot sitt slut och jag bara längtar efter sommaren, bada och grill mys på kvällarna med massa bra personer.
 
Hur har denna månad varit då? Som alla andra April månader, ett rent helvete... Skönt att man insett endel i alla fall, till exempel vilka som är ens riktiga vänner och dem som bara fanns där då dem ville höra skvaller. Har nog gjort det dummaste jag kan göra och ångrar det så fruktansvärt. Gjorde även slut med Robin denna månad, så nu är jag singel igen. Trodde vi skulle vara tillsammans resten av vårat liv, men ödet ville någonting annat. Så nu har vi gått olika vägar. 
 
Denna månad har i alla fall fyra stycken tjejer lyst upp min vardag ordentligt och dem kommer jag alltid stå i skuld till. Dem har lyft upp mig och funnits där för mig när allt sket sig ordentligt. Nog för att många fler funnits där men dessa fyra tjejer har funnits där extra mycket för mig. ♥
 
Dessa är mina brudar och dem har en speciell plats i mitt hjärta!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0