3 April 2013

Har haft ont i huvudet i 2 dagar nu så har bara legat i min säng och sett Gossip Girl och nördat spel. Kul liv, men vad ska man göra då man knappt orkar ta sig till köket för att hämta vatten?
Börjar få lite ångest att jag inte varit på gymmet på snart 1 vecka, men får ta och bita ihop och inse att jag inte kan träna då jag har så här ont i huvudet. Ska dock försöka ta mig ut i morgon på en promenad runt Heden och få mig lite frisk luft. 
 
Egentligen så ska man ju ta det lugnt och ''passa på'' att vara sjuk under dessa lov som bara är 1 vecka så det gör väll egentligen ingenting att jag haft ont i huvudet nu i två dagar. Har egentligen legat hela helgen och veckan och sett film/serier och bara försökt att ladda mina batterier inför skolan. Bara några veckor kvar och sen är sommaren här! Taggar nå så grymt inför sommaren, hade en otroligt bra sommar förra året och denna sommar ska bli ännu bättre! 
 
Nu blev jag sugen på att planera min sommar så puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0