April - Hat månaden

Nu har alltså April månad startat. Den månaden jag hatar mest på hela året. Varför kan många undra, jo för under denna månad så kan jag bara komma ihåg saker som sticker som en kniv i hjärtat på mig. Allt har gått åt helvete under denna månad varje år sen jag föddes och det känns som att April månad är min ''depp månad'' nu. Den månaden jag egentligen bara ska stänga in mig på mitt rum och räkna dagarna fram till Valborg då jag kan gå ut och avsluta denna hemska månad. 
 
Jag hoppas att detta år kommer gå bättre genom denna månad så jag slipper att helvete ännu i år, men det är egentligen inget jag styra. Går allt åt helvete så går det åt helvete. Hatar den här månaden, skit månad. Snöns smälter, det är lerigt och äckligt ute. Halt på vissa ställen och asfalt på vissa. Äckel månad, hatar dig. 
 
Snälla, låt denna månad gå FORT!
 
 
 
 
En bild från förra året, en dag som faktiskt var bra men som slutade i ett helvete sen. Skit månad, dralångt här ifrån.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0