Sommar 2013

 
 
 




 
 
 
 
 
 
 
 
Så sjukt bra sommar detta har varit! Massor av vänner, äventyr och party i mängder! 
Har haft så jäkla kul denna sommar vill verkligen inte att den slutar! Blir lite ledsen faktiskt men jag är så glad att jag gjorde den här sommaren bra för detta var mitt sista sommarlov för hela mitt liv för nu blir det bara semester! 
Klart som fan att det funnits vissta stunder som varikt riktigt dåliga och kassa men då har folk i min närhet gjort det till det bättre istället så tack som fan till dem! 
 
Har varit mycket på Western Farm och sett tex Drängarna, Björn Rosenström, Näääk och Nimo och Stiftelsen! Varit ute mycket och åkt bil med massa folk, badat och grillat. Druckit massa öl på krogen och bara left livet i sommar. God damn, så jävla grym sommar! Dock är jag pank nu men det är verkligen värt det nu när jag tittar tillbaka på sommaren för jag har haft så kul! Kan verkligen inte förklara hur ledsen jag är att sommaren är över för jag har haft så jäkla kul hela sommaren!
 
Några saker som sticker ut extra mycket:
* Alla gånger på Western Farm
* Luleå Hamnfestival
* Veckan då Sanne bodde med mig och så festade vi sen som galningar på Hamnfestivalen
* Alla bil turer med Pontus och massa roliga personer
* Förfest hos mig inför Farmen.
 
 
På Onsdag börjar skolan och det är alltså sista året! Sen är jag FRI eller ja i alla fall från skolan, haha! SÅ sjukt skönt att snart vara klar, ska verkligen bara njuta av detta år eller ja i alla fall den först terminen för sen på våren då anatar jag att det blir en heldel med studenten och balen osv osv men det tar vi då! 
 
Tack i alla fall för denna sommar, nu laddar vi inför hösten! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0