Sova?

Tumblr
 
Ligger vaken ännu fast jag är super trött. Hade tänkt sova tidgt men det gick som det gick, sitter ju vad datorn nu istället för att sova. har faktiskt försökt att sova men kan inte slappna av så nu sitter jag och lyssnar på KUNGEN Björn Rosenström och lägger upp bilder på Facebook från Western Farm. Hade verkligen velat uppleva den grymma kvällen på Western Farm med Elina, Jonas, Sanne och Lina. Så jäkla grym kväll! Men det är ju Farmen nästa helg, får se om man drar dit eller om man sparar pengar ;)

I morgon blir det faktiskt att kliva upp tidigt för ska ha körlektion, kom även på nu att jag skulle ha läst några kapitel till nästa körlektion men det har jag glömt. Hehe, körkortet får vänta ett tag. Är för upptagen med att leva mitt liv och bara ta dagen som den kommer. Får ta och läsa lite innan jag far så jag inte är helt borta, om jag nu kommer i håg det ens. 

Äsch, nu ska jag se lite SOA och försöka sova.
Kramis!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0