29 Juli 2013

 
Hejsan, har varit med Robin och Liam sedan i Torsdags och lekt och myst med dem. Varit i lekparken varje dag och lekt tills vi alla tre har badat i svett nästan och tanken var att vi även skulle gå till ett ställe där de har massor av djur så Liam fick titta på djuren men vi alla var så trötta varje dag eftersom det varit så varmt och vi gjort slut på all energi på lekplatsen. 
 
Har haft det väldigt mysigt med dem två men dock har jag sovit ganska dåligt, vaknat mitt i nätterna och inte kunnat somna om fören vid 6 tiden på morgonen så i natt ska jag sova ut för i morgon ska jag åka och jobba! 
Har ju fått jobb nu äntligen, lite sent av sommaren kan man väll tycka men bättre sent än aldrig! :)
Är dock väldigt nervös men det ska nog gå bra i alla fall, längtar efter mina pengar! :)

Hoppas ni också hade en as bra helg, vet ju att det var PDOL men valde att mysa med min karl och Liam istället samt hosta ur mina lungor och vila upp mig till senare så man kan röjja som en galning! Nu ska jag dricka te med massor av honung i så min hals kanske lugnar ner sig och se ett avsnitt Sons Of Anarchy innan jag ska dejta kudden. 
 
Kramis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0