I Love You, Always Have And Always Will

 
 
 
Hade skrivit ett  väldigt långt inlägg om kärlek men tog bort allt för det blev så fruktansvärt privat och lite jobbigt att skriva om faktiskt. Mitt kärleks liv kan jag hålla för mig själv och ingen annan än mina närmsta behöver veta mera om det. Men vet ju aldrig vilka nyfikna personer som läser. Men jag ska nog vara singel att tag nu för har inte kunnat tänka på mig själv på väldigt länge och när jag ''äntligen'' kunde börja tänka på mig själv så har jag börjat må så jäkla bra. Är ute och busar med massa fina och kan slösa pengar på mig själv! :)
 
Måste även säga att Cuck och Blair måste nog vara det finaste tv paret i världshistorien, fuck Bella och Edwart liksom. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0