17 Juni 2013

Hej allihopa! Farmen leverade igår med min pingla Sanne. Galen brud det där! Vi kämpade oss längstfram på Drängarna och hoppade med i låtarna. Så grymt bra de var! Men idag fick kroppen lida, har ont överallt och min tumme kommer hoppa av snart tror jag. Men så blir det då man klarar sig till åttonde nivån på den mekaniska tjuren! Och självklart har man lite ont i kroppen efter allt folk som puttat på och trängt sig.
 
Jag, Sanne, Mamma och Låtsas Pappa kom in genom dörren vid 3 tiden och då ställde sig pappa och gjorde Hamburgare till oss. Efter det somnade jag och Sanne ganska fort och gick bara upp en gång vid nio för att dricka vatten och sen väckte Sanne mig vid ett tiden. 
 
Hade en  väldigt bra kväll på Western Farm coh snart är det dags igen! ;)
 
Ha det!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0