6 Juni 2013

Hänt mycket sedan sist jag skrev. Min vackra kusin och mitt ''gamla'' ex Alex har tagit studenten och var där och firade dem. Var så glad för deras skull! Nästa år är det min tur att bli arbetslös, wiho! 
Vi firade med att fara på Lotus i Boden och dricka oss fulla och jag somnade ganska fort då jag kom hem. Mamma fick sig ett skratt i alla fall. På Fredagen drog jag ut med fina Becky och Emma på Olerys i Luleå och satan vad kul jag hade! Även här fick mamma sig ett ordentligt garv, man säger så mycket knasiga saker när man är onykter. 
Men dagen efter mådda man som man mådde, men det var värt det! 
 
I morgon måste jag ringa kommunen om jobb och sen ska jag iväg och vara med världens finaste Sanne. 
 
Kram på er!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0