En ny lista!

 

VEM

Vem är i rummet med dig? Inte någon, kanske gubben som spökar här?
Vem fick du senaste sms av? Sanne 
Vem tänker du på nu? Hemligt
Vem pratade du senast i telefon med? En tjej i växeln på Bodens Kommun
Vems hus var du senast i? Sannes
Vem önskar du var med dig nu? Hemligt
Vem är din favorit släkting? Min kusin tror jag. Vi är så nära varandra.

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig i sängen
Var handlar du mest? ICA, haha!
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M
Var åkte du senast bil? Hemma i lilla Boden

VAD

Vad åt du senast? Sushi!!
Vad drack du senast? Te
Vad är det för färg på dina byxor? Gråa. Mysbrallor.
Vad är den närmaste saken som är blå? Ingen aning. Det är så mörkt här inne att jag faktiskt har svårt att se tangenterna ens. Eller, oh! Start-listen på datorn är ju fan blå.
Vad har du på fötterna? Sockar
Vad är din favorit färg? LILA!!
Vilken film såg du senast? Johan Falk - Kodnamn Lisa.
Vad hör du just nu? Katterna som springer på taket

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jajjomen
Hånglat på en bio? Nää, eller jo kanske haha jo det har jag!
Hånglat i skogen? Jajjomensan!
Tyckt att din kusin är het? Sexy mama!! ;)
Sovit naken? Jajjomen
Kört över hastighetengränsen? Det har jag gjort några gånger. Haha
Målat om ditt rum? Nej
Dansat framför en spegel? Haha. Alldeles för många gånger.
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? Ja. Och jag gjorde det inte vidare snyggt. Inte något jag är stolt över. Mådde dåligt över det väldigt länge.
Stulit pengar från en kompis? Nej! Så gör man inte mot någon!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nej det hade jag aldrig vågat
Varit i slagsmål? Mm, inte stolt direkt.
Smugit ur ditt hus? Haha ja, för att tjuvröka och för att åka till min pojkvän som jag hade då.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? Haha, ja.Skämdes dagen efter, men skrattade bara.
Älskar eller saknar du någon nu? Ja varje dag, dygnet runt...



Kommentarer
Anonym

Snooor den ;)

Svar: Göre :)

2013-06-19 @ 01:40:12
URL: http://nattstad.se/ronjawiklund
höhö

Fina ögon ;)

Svar: Tack :)

2013-06-19 @ 01:43:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0