16 Mars 2013

Godmorgon på er.
Vaknade vi 10 tiden idag av att mamma kom och väckte mig för vi skulle sjunga för min lillasyster. Hann till anadra sidan av sängen innan jag somnade om, bra jobbat! 
Sov till 11 tiden och gick sen upp och glodde film med min mamma och pappa, fixade håret på systeryster innan vi fick besök av ''Farmor och Farfar'' (alltså min extra pappas mamma och pappa). så nu har man smällt i sig 2 koppar kaffe och lite fika, ont i magen? Jajjamen....
 
Idag hade jag tänkt fara till mormor eller fara till min Fridolf som jag inte träffat på otroligt länge...
Hm, får se hur jag gör, ska se klart en film jag började se igår och sen far jag ut och gör nått!
 
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0