17 Mars 2013

Hej på er, har inte haft ork eller tid till att blogga idag.
Blev en sen kväll igår  och somnade inte fören vid 4 tiden och sov till 11 tiden idag. Gick upp och slog igång en film som jag såg med mamma. Blev The Rocky Horror Picture Show en stund innan det började ringa hela tiden i min och mammas telefoner...
Då kände jag att det var dags att ta fram NK böckerna och plugga. Så har suttit sen 14:00 tiden ungerfär och bara pluggat NK, eller ja det blev ju pauser ibland och så med lite Sons och middag. 
 
Har babblat med Emma i telefonen nästan hela dagen känns det som och telefonen har plingat 700 gånger i minuten av sms och händelser på Facebook. Blev galen tillslut och har haft av min telefonen ett tag, SKÖNT!
 
Nu hade jag tänkt mysa ner mig i min (väldigt kalla) säng och se några gamla avsnitt av Sons of anarchy och sen försöka sova.
 
Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0