29 Mars 2013 - Lycklig

Vill bara berätta hur lycklig jag känt mig idag.
Vaknade upp brevid min fina man, somnade om och vaknade av skratt i köket. Startade datorn, sket i att kolla Facebook och satte bara igång att spela. Robin kom in efter ett tag ochlåg och mös med mig ett bra tag, pussa på mig och sa hur mycket han älskade mig och jag mådde bara bra. Gick upp, satt för mig själv och bara var för mig själv, njöt av att bara ta det lugnt själv medans Robin var med några kompisar och åt.
 
Fina Sanne ringde på eftermiddagen och bad att jag skulle komma och möta henne på Lerbäcken, så jag och Robin och en kompis gick och mötte henne. Vi dumpade grabbarna som skulle åt varsitt håll. Robin mot Malmudden för att få träffa sin vackra underbara son Liam, så jag och Sanne gick hem till henne och det blev massa snack och skratt. 
 
Drog sedan hem igen och satte mig brevid min karl och lirade lite spel. Ska fortsätta med att lira lite spel ett tag men först ska jag kolla på lite nagel grejer som jag vill ha klicka hem.
 
Inget speciellt har egentligen hänt, men tänk på att bara nått litet kan göra någon lycklig en hel dag.
 
 
En bild från förra året på mig, Liam och Robin :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0