1 Maj 2013

Äntligen har Maj månad startat och jag är så glad. Nu går vi äntligen mot ljusare tider och har gått igenom April som är årets sämsta månad.
Hade ett bra avslut på April månad i alla fall med mina favoriter. Var dock tvungen att åka hem efter bara 2 timmar för hade så fruktansvärt ont i magen så mamma och pappa kom och hämtade mig. 
 
Har varit ledig i två dagar nu så har varit ''jätte duktig'' och vänt på dygnet helt. Inte bra! Kanske lika att dygna då? Fattar verkligen inte dessa lov dagar vi har nu, ledig typ hela tiden mitt i veckorna och allt och hur bra är det? Man lurar ju sig själv genom att tro att man är ledig hela veckan då det kanske bara är en dag? Skit Sverige och dessa lov. 
 
Skulle ju även vakna lite tidigare idag för att hinna se 1 Maj rundan men självklart så missade jag det... God damn, nästa år ska jag då vara berädd på att vara och se! Helst i Luleå för då är det riktigt mycket motorcyklar som far förbi. 
 
Puss och kram!
 
 
Go folket igår! 
 
 
Känner att Jocke alltid får så ''bra'' bilder på mig men vad tusan, man får ta och bjuda på sig ibland. Man är ju inte mer än människa och vi är inte perfekta hela tiden! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0