11 Maj 2013

Gårdagen var tröttsam.
Blev väckt klockan 6 på morgonen av mamma som kom och väckte mig, hade körlektion klockan 7:45 och skulle med på mammas jobb en stund. Somnade direkt i soffan på hennes jobb då jag kom fram, vaknade då hon kom med kaffe och macka till mig. For iväg och hade körlektion, såg alla som letar efter den där tjejen här i Boden och kände medlidanade. Efter körlektion svängde jag förbi min fina vän Frida och åt tacos och somnade sedan i hennes säng vid 10 tiden på morgonen och vaknade klcokan 20 i två och for då hem. Social tjej! Då jag kom hem somnade jag i sängen en stund och sen for jag iväg till Kusån på ridlektion med min lilla kusin. 
 
Då jag kom hem hoppade jag in duschen och på kvällen fick jag besök av Jeppe och Anton som kom förbi och snackade ett tag. Efter det svimmade jag nästan av på grund utav trötthet i min säng och vaknade idag klockan 12 och resten av dagen har jag städat i mitt rum.
 
 
Förresten, jag är lyckligare nu än jag varit på länge! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0