31 Maj 2013

Sommarlov äntligen! Och mitt sista för den delen också,käns så sjukt bra men ändå lite tråkigt. Kommer aldrig ha sommarlov längre utan då kommer jag ha semester i ca 4 veckor eller vad det är man har. Har faktiskt ingen koll men det får komma sen när det kommer.
 
Hade besök till klockan 24:00 i natt av Alex som kom på besök. Klippte kaluffsen på honom inför studenten (blev ganska bra om jag får säga det själv, men nästa vecka ska allt hår på skallen av tydligen) sedan så satte vi oss på altanen och snackade en massa innan jag kollade på klockan upptäckte hur sent det var. Så då gick jag och lade mig och han for hem.
 
Idag mötte upp mina pinglor i Norra Hamn på morgonen innan vi begav oss till gyltsudden för fika och säga hejdå till våran lärare innan vi gick på sommarlov. Efter det blev det stan ett tag och sen hem mot Sanne och slänga i oss mat och sen vila ett tag inna vi for tillbaka in till stan och mötte upp Denise och Sandra. Hade i tanken att jag skulle köpa skor och sol olja, men blev ingenting utav det. Blev en milkchake på blå gåsen i stället. Nom nom, men satan vad ont magen jag hade sen. Hatar att vara laktosintolerant...
 
Sedan jag kom hem har jag bara legat inne på mitt rum och myst och sett gamla filmer, samt druckit massor med vatten för det är så sjukt varmt här ute hos oss och mitt huvud tar död på mig snart känner jag. 
 
Hmm, ja vad ska jag mer säga? Jo juste, SOMMARLOV NU!! NU KÖR VI! 18 år äntligen och nu kör vi korgen hela sommaren! Eller?...
 
Öh ne, hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0