En lista snodd av Ronja!

Senaste
Låt du hörde: Bullet For My valentine - Forever And Always


Film du såg: LOL 


Mat du åt: Delifresh kycklingmål med pommes, chilli chees och en lyxshake. Nom nom!


Kram: Denise
Puss: Klura på den du 
Känslan: Pigg
Bråk: För någon helg sedan
Resa: Göteborg
Glädje: Idag
Längtan: Efter helg
Dröm: Mardröm....
Personen du träffade: Bra folk
Person du pratade i telefon med: Denise
Personen du fick sms av: Jesper
Gången du var utomhus: För ett tag sedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Haha det var ett väldigt bra tag sedan kan jag säga.

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Landet tror jag
Hamburgare eller pizza: Hamburgare
Kött eller fisk: Fisk
Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Max
Vin eller Öl: Öl
Charter- eller skidsemester: Charter
Sverige eller Utlandet: Har inte varit utomlands så måste säga Sverige, men så fort jag har pengar sticker jag utomlands!
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll
Sommar eller vinter: Kan inte välja, men kanske sommar då eftersom jag fyller år då?


Fyra saker du alltid har i din frys?
Hästkött, fiskpinnar, bröd, bär

Fyra saker du inte kan vara utan?
Mobilen, snus, handkräm, plånbok.

Tre saker du inte kan äta?
Kan och kan, jag äter hellst inte lasagne, ravioli och pyttipanna.

Tre saker som gör dig glad
Mamma, vänner och bebisar

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0