Världens finaste vänner ♥






 
Tre av de finaste personerna jag känner. Som ALLTID funnits där i VÅTT OCH TORRT! Uppskattar dem till tusen och jag älskar dessa tre personer så mycket! Har kunnat ringa mitt i natten och stor bölat även fast det ligger och sover och ska upp på morgonen. Det har kommit och pratat med mig, hållit om mig då jag varit svag och varit nära på att ramla ihop av förtvivlan och sorg. Det är verkligen bergen som funnits där så jag kunnat luta mig mot dem då det varit jobbigt och jag inte orkar stå längre. 

Detta är vadjag kallar riktiga vänner, som finns där 24 timmar om dygnet varje dag året runt och som hjälper då det är svårt. Jag är verkligen inte den som visar mina känslor men för dessa tre personer känner jag mig trygg och jag visar alla mina känslor för dem, jag litar på dem till 1000% och jag kommer aldrig svika dem. Behöver de min hjälp så är jag där vad de än är!
 
Älskar er Sanne, Elina och Pontus, ni borde få ett hederspris för ni är verkligen de bästa vännerna man kan få. Jag älskar er <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0