2 September 2013

Hello!
 
Kort skoldag idag, slutade redan klockan halv 11 men jag Elina, Sanne och Yamina drog iväg och åt mat på restaurangen i alla fall och satt och babblade ett tag.
For sedan hem till Sanne och hämtade bilen och skulle hämta Sannes körkort på posten men såklart var det stängd, så då for vi och släppte av Yamina hos henne och sedan hem till Sanne igen en sväng innan vi skjutsade Sannes mamma till hennes jobb.
Sedan styrde vi mot Bergnäset och hämtade Elina för att möta upp Denise inne i stan så stod en stund där innan Yamina ringde och ville åka ut till Storheden så då for vi dit en sväng på Ö&B och Coop innan vi åkte hem till Yamina och fikade innan jag skulle hem.
 
Det har varit mycket åka bil idag känner jag, så är lite öm i rumpan. Haha om ni ville veta..,
 
 
 
 
Haha gillar bilden Yamina skulle ta. Hon skulle ta en pronama bild och så började jag och hon skratta så hon skakade till med kameran och nu ser det ut som att jag har fyra stycken ögon och en bulle som sitter fast i min haka. Inte är det nå!?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0