1 September 2013 - Vad gjorde jag för ett år sedan?

För ett år sedan så hade jag varit och köpt mig gymkort och nya kläder och satt även hos min dåvarande pojkvän och skulle fixa mig inför kvällen. Antar att det var fest man skulle på, kommer inte ihåg men det var ganska mycket party förra året så skulle inte förvåna mig om vi skulle dricka. Frågan jag fortfarande ställer mig är, hur fan hade jag råd? Fan vilket liv man hade...
 Idag har varit lite bakis med en fet huvudvärk och har bara suttit framför datorn hela dagen. Spelat och sett TV och inväntat syster yster som varit på observation under natten. Fina fina lilla syster, tur det inte var värre. Blev ganska orolig igår när mamma ringde och berättade att ambulans hade varit och hämtat min syster men det gick ju bra i alla fall. Igår så drog jag iväg till Luleå och var med Sanne och Lina, åkte bil och drack lite cider innan Sanne och Erik skjutsade mig hem. Kollade lite Supernatural innan jag somnade och vaknade vid 11 tiden sedan dess vet ni vad jag gjort.
 I morgon skola som vanligt då, är så skönt att vara på sista året! Som jag har kämpat för att komma hit, även fast jag tänkt flera gånger att jag ska hoppa av och bara skita i skolan så står jag här nu på mitt sista år på gymnasiumet! Känns så jävla bra! 
 
Nu ska jag glo lite Supernatural och dricka te och sedan hoppa in duschen! 
Kramis!
 
Untitled
 
Skrev jag förresten att bröderna i Supernatural är VÄLDIGT snygga? Hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0