3 September 2013 - Brottskod

Hej, idag på skolan så satt jag och kollade Brottskod som går på trean nu. Såg första avsnittet som handlade om Örnligan och Liam Norberg. Så jäkla bra! Satt klistrad vid dataskärmen för det var så bra! Rekomenderar den dokumentären starkt! 
 
 
 
Kan ju inte säga att han såg dum ut då han var yngre. Men dock gjorde han inte så bra grejer då men nu har han ju verkligen vändt på sitt liv till det possitiva. Tycker även ni ska se filmen Sökarna, den är faktiskt ganska bra!  
 
Ungefär allt jag gjort på skolan idag förutom att hänga i soffan i elevrummet, haha seriös skola jag går på...
Men nu ska jag plugga lite körkort så man kan gasa lite med mammas ''Ferarri'' själv till skolan. Måste ta den där jäkla bilen till skolan så ska fordons få ta och kolla på den. Den låter nå så gud förbannat illa så blir ju galen!! Lika att köpa en ny bil?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0