Effektiv brud!

Har varit riktigt duktig i kväll, har gjort min egen müsle! Brände den lite men det ska nog inte vara någon fara för man blandar ju ändå ner skiten i keso/kvarg/yoghurt/fil och har så brottom på morgonen så hinner knappt känna någon smak i alla fall. Gjorde i alla fall två stycken ''müsles'' en med torkade aprikoser och gojibär och en annan med solrosfrön, pumpakärnor, linfrön, havregryn, kokos och vetegrodar samt lite olja så det blev en ''deg'' eller vad man ska säga. 
 
Tyckte att det var dags att börja äta nyttigt igen och börja om med träningen. Har blivit så jäkla dåligt med nyttig mat och träning sedan jag fyllde arton och det har varit sommar samt krogen/festivaler men nu tar jag tag i det igen! Köpte mig ju även jordnötssmör med 99,3% jordnötter och resten är havssalt as bra för kroppen eftersom det innehåller fullvärdigt protein, bra fetter och man håller sig mätt länge! Jag köpte min på Coop på Storheden för ca 30 kr. Man kan äta det bara som det är eller ha det med frukt eller sätta på en råriskaka. Oj vad duktig jag låter nu, men jag lärde mig det där om jordnötssmör idag av min kompis Yamina. Har varit lite skeptisk mot jordnötssmör för blir lätt less på nötter men den jag köpte var helt okej och tydligen räcker det med bara lite granna så det ska jag nog få i mig, hehe.
 
Har gymmat på Actic förut men slutade för det var så jäkla dyrt och maskinerna var inte så jäkla ''roliga'', inte för att det ska ha någonting med saken att göra men jag vill hellre ha maskiner som är fräscha. Så därför ska jag byta till ett annat gym. Nu sitter jag bara och väntar på att pengar ska börja rulla in så man kan köpa sig det där jäkla gymkortet och börja träna igen. Tycker faktiskt om att gymma, jag blir gladare och sover bättre samt så är det kul. Det trodde jag inte då jag skulle börja, har varit mer för att spela fotboll och rida men gym är faktiskt kul. Så nu kör vi! Nu blir det fan inge mer skräpmat och inpuls fika (KAFFE ÄR UNDANTAG!) nu ska jag börja äta bra igen! 
 
Kram på er, nu ska en soffpotatis gå och lägga sig!
 
 
 
 
Inte det jordnötssmöret jag köpte men det går att köpa på fittnesgur för inte så mycket! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0