5 September 2013

 
Andra dagen jag är hemma då. Har haft ont i huvudet i två dagar och mår illa ibland också. Har tagit massor med tabletter, allt från Alvedon till migrän tabletter i hopp om att det ska bli bättre men nej självklart inte, måttligt less är jag...
Är hellre på skolan är ligger hemma och mår så här dåligt, är darrigi hela kroppen och det ilar i kroppen på morgonen och höll på att frya ihjäl i natt även fast jag hade på mig fleece byxor, en tjocktröja och två täcken på mig... Har inte kunnat snusa heller för mår så illa. Hatar det här...
 
Nu ska jag äte en macka och sen ska jag fan vila, har absolut INGEN energi i kroppen. Blir trött av minsta lilla, håller väll på att bli super sjuk...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0