Måndag

OJOJOJ,trevlig helg ass hell kan jag säga er ;D
En massa skoter, pimpling, och trevligt folk.
Åkte ju på torsdag kväll till Nietsavaare med morfar och moster och låssas mormor.
På fredagen så kom mera folk och vi åkte ut till en sjö som vi alltid är vid typ, där pimplade vi och åkte skoter, jag och min lilla kusin åkte bob efter skotern, asså det är sjukt kul!! Vi åkte till stugan vid halv 5 tiden tror jag och då vi kom fram så gjorde vi mat och så,
På lördagen vare skit väder men vi åkte ut i alla fall, samma som på fredagen, då vi kom tbx till stugan så startade dom den lilla skotern åt mig och så körde jag omkring på den ett bra tag innan den stannade, haha vad bra jag är ;)
Men den funkar nu, på kvällen for vi och hämtade vatten  hos nån gubbe, körde min morbrors skoter då, den är så jävla kul att köra asså, haha bara för att jag kör om alla andra. Men ja då vi skulle åka tbx till stugan så fassnade jag så jag och min morbror och ''flintis'' hjälpte mig att komma lös för den grävde ner sig helatiden så det var omöjligt att komma lös, men sen voltade min morbror med den andra skotern HAHA KLANTIGT SOM FAN XD
Men sen gick det bra.
På söndagen var det bara en massa mys och sånt, vi skulle fara ut med skotrarna vi hann en bit men efter ett tag så ville inte lill skotern vara med så den lade av ett tag, men då vände vi och så skulle vi åka hem, men nej då började den krångla som fan, och sen ville den inte starta, jag bah NO NO NO NO NO NO NO.....
Sen skulle vi boxera den hem men då så låste sig mattan på skotern så vi lämnade den i skogen, HAHA duma skoter, men okej det var lite mitt fel också för jag körde ganska fort och krångligt och + att den är gammal som fan, cissi säär i ett nötskal, men det var ingen fara för senare hämtade vi den och då vare bara att det var slut bensin och sånt som inte ens jag kommer ihåg ;b
Men det har bara varit en massa mys och skoter och sånt i helgen.
Utan dusch och riktigt toa och rinnande vatten, yes riktigt mysigt asså.
Då jag kom hem så åt jag tacos med mamma och sen satte jag igång bastun och bastade i 1 timme och duschade jätte länge, sen satte jag en ansiktsmask och nu sitter jag hära och är fräsch och fin :)
Asså fasiken vad skönt det var att ha utan smink på hela helgen, min hy är som ny :)

Funderar på att färga om mitt hår, eller i alla fall slinga det i blondt, måste färga utväxten för den syns som fan, vill ha nya kläder också, ska be mammi om pengar men vi får se hur det blir :)
Men jaja nu ska jag gå och tare lugnt och se en film kanske, vi får se ;b

Här får ni en bild på snyggigen Jimmie Strimmell sångaren i Dead By April ;)


kolla musik videon?? :)  http://www.youtube.com/watch?v=XCN5vc7x5rM&feature=related


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0