asså nejj han tog i mitt hår!!

haha asså vad taskig jag kan vara, men han var värd det :)

Har varit och klippt mig idag, haha åhh vad jag stör mig på hur hon klippte min ligg, asså inte för att jag tycker den är ful eller så men det åker till min kind hela tiden och det kittlas :p haha

Men annars blev det faktiskt jätte bra, ville ha som förra gången men nej jag bestämmde mig för en annan uppklippning.
Efter att jag klippt mig så kom Jenny till stan och vi gick omkring och kollade i affärer och sånt.
Men vi åkte hem för den började regna, och då blir det inge kul att vara på stan.

Men här är lite bilder på hur det blev när jag klippte mig :)







Kommentarer
kalle

Är du verkligen 13 år här???



Mmmmm sicka bröst du har för din ålder i så fall.......dem är ju som vilken vuxen som helst!!!

Svar: Haha öhm...tack antar jag?

2011-08-16 @ 15:39:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0