men det var ju synd :)

Tina har som sakt sovit hos mig.

Typ dampde och skrattade och pratade :)
Idag så har vi varit hela dagen hos Linus dom hade lan (?) trevligt trevligt, kolla Tina har ALDRIG enlig henne, har inte aldrig spelat typ det dära som dom spelade (man skulle skjuta på varandra, ovanligt?) och hon ÄGDE ut ALLA!
Haha fan avd kul vi hade, såg film umgicks och skrattade. Det är ganska kul att väcka dom som sover, men det slutade med att när jag skulle väcka Linus så började han kittla mig INTE SNÄLLT!
Vi var dära ända tills Tina skulle åka hem, men efter att hon åkit hem så åkte jag till Linus igen.
Hjälpte dom att ta bort LITE saker från lanet, hihi :)

Men nu ska jag gå och sova eller nånting, huhu.




juste fick hem min fina topp från H&M idag :)



Kommentarer
tina

Jag fucking pwnade ass!!!! ;D

2009-08-20 @ 23:34:53
URL: http://uddamaludda.blogg.se/
Em

Heeej :) Allt bra med dig idag?

2009-08-21 @ 13:11:55
URL: http://emelojs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0