paus........

i pluggandet, åh asså det är så tråkit asså. Har bara lite grejs kvar att göra men jag har ont i handen nu. Har skrivit så jävla mycket asså.

Juste har jag sakt att jag ska till stockholm nästa helg ? Haha ifall jag har sakt den får ni höra det igen ;)
Och imorgon ska min farmor opereras, inte kul. Hoppas det kommer gå bra, älskar dig farmor.<3
Usch tror inte jag orkar plugga nå mera idag. Får ta det i morgon och på tisdag. Men måste nog plugga lite i kväll ifall jag ska kunna allt till på onsdag. Ehhh asså fuck det kommer gå så jävla dåligt asså!

Nästa helg är det alla hjärtans dag ju. För många är det typ kärlek osv. För mig är det 3 år sedan min kanin dog, haha låter så jävla cp då man säger så. Men fan hade henne i 5 år och hon var mitt allt. Skit samma orkar inte gå in på detaljer. Men det gör fan lika ont som då hon dog. Haha jag vet det låter helt cp, haha bög bög på mig ;-)
Yes, men får hoppas på att man får nå av nån fin person ska i alla fall ge nå åt kompisar bara aftt dom är bäst ;)<3
Vet inte riktigt vad jag ska ge för håller ju på att spara pengar, får vell ta av pengarna som blev över som jag skulle ha använt i stockholm. Hehe, ja jag får vel springa in på nån affär och köpa lite grejs. Hihi :)

Nej nu ska jag gå och plugga eller nått hejdåååå <3

cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0