1 Januari 2009

Öhh det känns ganska konstigt att skriva 2009, då jag är van vid 2008 ?
Ja ja jag frirade inte min nyårsafton hemma i alla fall, vi åkte till Håkan och ungarna vid halv 9 eller 9. Hade jätte trevlig vi drack tee och spelade Cluedo. Det var jättekul att spela Cluedo. Vid 12 slaget så kom jag på att vi inte hade nått att skåla med då det nya året kom men istället för champanige eller cider så drack vi, tee xD Hahha chill att skåla in det nya året med tee. Då Pauline (som somnade vid 10) Cissi och Lucaz gått och lakt sig så fortsatte jag mamma och Håkan att spela Cluedo till halv 4 nångång. Hrmm vann en gång, men sen förlorade jag bara helatiden. Sov över dära, sov i Cissis rum, haha fick sova i hennes säng och så sov hon på en madrass på golvet. Snäll hon är.
Vi blev  väkta vid 11 av Håkan som baknade på dörren och typ sa med töntig röst ''Nu ska små barn inte sova nå mer, nu ere frukosttttttttt'' efter 10 sekunder så hade alla barnen hoppat i min säng och började att skrika som fan, *suck*.
Dom drog ut mig i köket och så käkade vi frukost, sen har jag busat en heldel med dom fats nu är jag hemma och serriöst jag orkar inte göra nånting xD
Ska ta och läsa ut min bok och sen så ska jag bara dö på soffan.

Men gott nytt år på er, love to you bloggar i kväll ;)

cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0