uppdatering

Har precis ätit mat, blev varma mackor och nudlar, hello chines girl. Hehe, usch vad mätt jag blev av det.
Inget speciellt har hänt har tråkat en massa och ska vell göra det tills jag går och lägger mig i dag.

Gaah jag längtar så himmla mycket efter pappa och Balto. IIIIHHH i morgon är det EXAKT 1 vecka kvar tills jag får vara med pappa igen. Jag vet inte ifall jag kan blogga så mycket då men nått inlägg kommer det att bli, annars får jag rådamp, för jag måste få skriva av mig på bloggen.

Miip saknar alla snällisar som är borta från skolan och ligger hemma precis som jag och sjukar.
Men jag har ju min nya solo tidning att läsa, hehe. SOLO <3 Gahh jag får damp på SOLO, dom som gör den har tappat greppet helt nu ! Den har blivit helt konstigt, och jag har fixat så att jag får den direkt hem i brevlådan och den som ska komma nästa månda kommer den 29 och dom släpper ut tidnigen i butikerna den 19 ? Jag menar är inte det lite SKUMT ? Ja ja skit samma bara jag får min SOLO tidnig så är jag nöjd. Men nu ska jag ner och kolla på SEX AND THE CITY och Top Model och smälta maten, usch och blä det blev kanske lite förmycket ? Jag menar macka och nudlar, och + att det inte var speciellt gott. Haha, men man måste ju prova. (a)

 PUSS på alla läsare ;-*****
cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0