städa

okej asså jag skulle ha börjat för LÄNGE sedan men nu ska jag faktiskt börja att städa mitt rum. Hade ingen lust att städa förut har inte det nu heller men jag MÅSTE göra det. Har suttit och fixat på en header. Blev ganska snygg, ska be Tina sätta in den innan jag åker till Stockholm Ja men det jag ska göra nu när jag ska städa.

*  Ta bort julsakerna (ja jag har kvar dom -.-')
*  dammsuga
*  försöka att dra in soffan som står utanför mitt rum in till mitt rum
*  byta sängkläder :)
*  städa mitt smink bord
* städa bakom datorn och runt datorn

det var nog allt tror jag.
Japp men nu är det bara att börja :)

Kram på er :)<3


så mycket kan jag ju säga att jag inte ser ut så hära då jag städar, haha xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0