Vi bor på landet :)

Igår så for jag och pappa in till Centrum, hittade två st till shutter shades, ett par rosa och ett par vita, så nu ha jag ett rosa, gula och vita :) haha :)
Kommer ju aldrig använda dom men ändå, dom e nice som fan :)
Köpte ingenting annat, men jag har ju pengar kvar iallafall :D
Vill bara säga att nu har jag beställt hem den dära söta toppen och ett par skor, men toppen kommer inte fören i början av september :ooo Egentligen skulle jag inte orka vänta men den är så söt så det gör inget.

Men vid 2 igår så åkte jag och pappa och åt på Donken, haha så nu har man ju två st coca cola glas, haha plusmenyn blev min frukost och en sen lunch så japp allt försvann, hihi.
Asså jag var så sjukt hungrig asså, trodde jag skulle svimma av. Men jaja när vi kom hem så började vi packa och jag trodde att jag hade fått med mig allt men nej då, då hade man ju glömt tandborsten, haha så pappa är och köper mig en nu :)
Men då vi kom fram så packade jag upp lite grejer och sen gick jag och pappa och Balto och badade. Asså det var fan varmare i vattnet än i luften, haha.
Men gu vad kul det var att bada, för Balto blev helt galen ifall man plaskade i vattnet, hen blev typ arg och glad på samma gång när man plaskade, cp hunden min :)))<3333

Tror jag ska lägga mig och sola även fast det blåser så jävla mycket, asså jag har långbyxor och en tröja på mig, jag FRYSER!! Så jag tror jag skippar det, men vill ju ha solbränna, hrmmm, nej jag kommer dö det blåser så jäkla mycket xD

Men ska gå och leka med balto nu, pusspuss<333


Bilden är tagen nånstans i Kina, jävligt gulligt, hitta den på Google :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0