But the son shine never comes

Metallica - The Day that never coms

Mammi och jag ska fara ut till mina låssas syskon, hehe
Igentligen ids jag inte men det finns fan inget annat att göra så det blir att fara dit ut ett tag ;b


En sak jag värkligen längtar efter är att sommaren ska komma, för man kan göra så jäkla mycket på sommaren,
vara med vännerna (kan man även på vintern men en annan sak på sommaren ;b) och busa en massa.
Bada ute på alder, grilla ute på kvällarna, det blir inte speciellt kallt ute på natten. Vill ha sommar 10 hela fucking veckor med ledighet från skolan, vad mer kan man önska sig?
En massa men jag menar från skolan, 10 veckor med ledighet är vell det fan det bästa man kan få av skolan? ;o
Ehh ja ;b

men ska dra nu, byebye ;D<33

ring och smsa mig ;DD

ceciliaaa



sommar ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0