nu är det klart....

Imorgon ringer mamma till dom som vill köpa vårat hus och säger att det är okej, dom har nämligen satt på ett pris som vi inte först ville ha.
Är rätt tungt igentligen, ha ju bott hära ett bra tag och här finns ju alla. Nej jag vat inte, kommer nog att bli ganska tungt att flytta till en lägenhet. Får vell hoppas på att det blir kul och bra att bo i en lägenhet, sa till Mia att hon kunde få köpa vårat hus, haha hon bara skratta (a)

Om två månader så har jag kanske nånting på 1 tusen på kortet, ska fråga pappa då ifall han kan sponsra mig med att hjälpa mig betala en mobil :))))))))))

Vi får vell se hur det blir med den saken :p
Nej nu ska jag se Sex And The City och typ chilla ett tag.

Ceciliaaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0