Torsdag

Inte så många dagar kvar av lovet, synd.
Idag så ska jag vell ta det lugnt, finns ju ändå inte så mycket att göra klockan är ju kvart i 12, känns ändå som jag sovit bort hela dagen, och ids typ inte göra nånting, att vara med Mia tar på krafterna, haha nej det gör det inte men jag IDS fan inte göra nånting, ialla fall inte just nu.
I dag ska jag tvinga mamma att hon ska följa med mig till Kicks och köpa hårfärg, eller ja det blir ju ändå jag sm betalar, men ändå typ pinsammt att åka buss in til stan och sen sitta i 3 år och vänta på en buss hem?
Hehe, och så hämta 2;a sesongen av Sex And The City hos min kära lilla moster ;)

hehe, men nu ska jag dra ;-**



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0