8 km!

Frilufts dag idag, vi hade sovmorgon till klockan kvart i 9 men tror ni jag fick det? Nej, först ringer pappa och börjar babbal visst trevligt trevligt att han ringde men lite lessen blev jag då han ringer då jag har sovmorgon, sen efter 5 min ringer mamma, så nej jag fick ingen sovmorgon, men jaja.

Sen så gick jag och massa folk 8 km! Asså fyfan ska ALDRIG mer vara med på nått sånt!! Har gått hela dagen ju! Efter att vi gått dom dära 8 km så gick jag till Fria var dära tills dom slängde ut mig :( Då gick jag till skolan och var med Sara vi åt och så och sen gick vi till Björknes, asså haha det var nå tröga personer dära som bah

- vad fan gör ni hära går ni i 7an eller ?!
Jag; Nej det gör vi inte?? ;s
- Nej men då går ni i 6an :)
Jag; NEJ JAG GÅR I 8AN!


Men vi typ hade det ganska tråkigt jag och Sara för det fanns inget att göra dära, typ tråkig skola eller vadå?
Men vid 3 gick jag in till stan och mötte Elina och så for vi till Robin men jag och Elina for hem till mig nästan på direkten för jag skulle äta och sen for vi och köpte en dricka och kladdkaka och chokladbollar och en dricka på Ica och så satte vi oss i lekparken och åt det, ja det var nyttigt?

Men vi har vell inte gjorts så mycket, egentligen kunde vi ha följt med Robin och hans kompisar till rödbergsfortet men det gjorde vi inte. Men nu är jag hemma ska snart gå och lägga mig känner att jag är ganska så trött även fast klockan är bara 20 över 10 på kvällen men vad fan så kan det vara ibland.

SNART KOMMET KARRO HEM OCH DÅ BLIR DET ROLIGT PÅ SKOLAN!!! SAKNAR MIN KARRO :((<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0