asså vad är det som är fel?

F*n vad arg jag blir :s
Det är nån äcklig liten blatte som håller på att skickar MMS bilder till mig på sin jvla kuk.
Och hur jvla kul är det? Så jag ringde ju till 118118 och frågade ifall dom kunde spärra det och då sa dom att jag skulle ringa polisen, så jag gjorde det, ring till halebop sa dom, halebop sa, ring till telia, telia ring till Tele2, tele 2 ring till polisen!
Asså vad FAN!!

Jaja nu sitter jag i alla fall med en polis och gör en anmälan så den jvlen åker dit, haha.
Nej men det är f*n inget att skratta åt, men nu har jag i alla fall gjort en anmälan och dom tyckte det var super bra att jag ringde och den hära personen kommer åtalas för typ sexuellt ofredande eftersom att jag är under 15 år, haha fan vad bra att vara 14 år, Flisan klaga inte på att du är yngre än alla andra ibland är det f*n bra!

Btw, ifall den personen som skickar bilderna läser min blogg så skulle du ha tänk efter lite innan du skickade bilderna, jvla äckel :s



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0