godnatt

Blir att gå och lägga sig i soffan nu och kolla Desperate housewives och Cougar Town, sen sova. Är trött redan så ska slå av datorn och efter att jag sett DH och CT blir det sängen.
I Morgon är det skola som alltid, sen ska jag hem och fixa mig och sen blir det fotbolls träning! Ojoj hur kommer det gå, Frida kommer i alla fall att följa och sitta på läktaren som den latmask hon är och titta på mig när jag springer runt som ett fån efter bollen, haha nejdå, har spelat fotboll förut men slutade förra sommaren, vet inte varför men så blev det men ska börja igen har jag bestämmt och i morgon är blir det första gången för i år :)
Ska bli super kul att börja fotbollen igen, haha hoppas jag.

Men sov gott allihopa! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0