Måndag 25 Januari 2010

Hallå :)

Måndag igen då, härligt att börja måndagen idrott, haha helt otroligt att jag säger det men den hära veckan är favorit veckan på idrotten kan jag då säga!
Var helt slut på slutet, haha xD

Efter skolan så skulle jag egentligen vara med Tina men det kom annat ivägen ifall man säga så så hon var inte på så glatt humör så vi får hitta på nått nån anna dag, men gick jag hem pratandes med Jenny i telefonen, vi hade ju endel att prata om, om jag säger så ;)
Sen när jag kom hem ringde Fanny och vi prata om en massa saker ett bar tag ^^

Sen somnade jag på soffan och vaknade när Simpsons började HAHA! Som jag säger den serien är som gjord för mig ;)
Men kollade det tills mamma kom hem och gjorde middag, och snart så tror jag att vi ska fara till mormor, och sen måste jag läsa i en bok som jag ska läsa i skolan. 20 sidor tills i morgon :)

Men ja nu ska jag se ifall vi ska fara till mormor eller ifall jag ska stanna hemma och läsa i boken ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0