my blue blue eyes





Kolla in vad blå ögon jag har, skulle vilja ha lite mera havsblåa ögon men då måste man ju fejka men linser, tycker det är sjukt snyggt med havsblåa ögon och giftgröna ögon :)
När jag var liten hade jag havsblåa ögon men nu har jag inte det, konstigt ;o
Min hund hade det när han var valp men nu har han inte det, nu har han brun/röda ögon, cool färg i alla fall :)



Men kolla vad som hände igår, fick väll nån alergisk rektion eller nånting så mina läppar bev jätte stora ;o
Haha blev typ Linda Rosing läppar eller Kissie läppar, började skratta så fort jag såg mig i speglen för såg helt knasig ut med dom dära stora läpparna, har fortfarande lite store läppar men inte lika stor som igår.
Och det värsta är att jag inte ens plutar med läpparna på bilden utan jag slappnar bara av och ändå ser det ut som Kissie läppar, huvva.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0