ute i solen

Har suttit ute i solen sin middagen, rätt skönt ute men ändå kalt.
Lite tråkigt att det ska vara kalt på sommaren, kan det inte vara kalt på vintern istället som det ska vara i stället för på sommaren?
Sitter och kollar på lite snyggar kläder på oliak sidor, är rätt sugen på att köpa nya kläder men tror jag sparar mina pengar till lite senare, för tror inte det är stor ide att köpa mera sommarkläder när det ändå bara är kalt hemma och det snart är höst.

Måste klippa mig också, antigen ringer jag till en frisör eller så får nån annan klippa, typ mammas kompis eller min plast mormor, ska ju ändå bara klippa topparna så vet inte om det käns så värt att slänga ut 300 :- på bara det när jag kan klippa mig gratis hos nån jag känner.
Får ta och tänka på det, men nu vill min syster att jag ska komma och se en film med henne.

ha det! :)



Kommentarer
ida

har en V-BLOGG i min blogg och du får gärna vara med och tävla, KRAM IDA <3

2010-07-23 @ 19:45:01
URL: http://iddas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0