värmeutslag

Hallå, kom hem för en liten stund sedan från drottningholm blev en sväng dit för att släppa ut Balto så han fick springa och så han fick bada.
Innan det var vi inne i centrum och kollade efter shorts, letade först efter bara nå jeans som man kan klippa till shorts men det finns ju ingen affär som har det men hittade ett pa shorts på Lindex som var faktiskt jäkligt snygga och satt bra så dom köpte vi.
Sen gick vi och köpte glass och satt i solen och åt glass och drack bubbelvatten.

Men sen blev det så jäkla varmt så vi for hem och sen ut till drottingholm, tog massa fina kort dära borta man självklart får jag ju inte in bilderna på den hära skit datorn.
Men så fort jag fått in dom så kommer det bilder :)

Har fått sjukt mycket värmeutslag på innerlåren och dom gör faktiskt rätt ont, sen har jag fått på brösten också, inte så kul att vara tjej ibland kan jag då säga.

Nu ska jag ta mig nånting att dricka och sen sätta mig ute på balkongen och läsa ''Elsas Mode'' :)
Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0