varmt

Vaknade klockan 9 idag och gick upp och gjorde amerikanske pannkakor åt resten av folket i huset, ibland är man då snäll eller vad säger ni?
Dom vart super goda, har lovat att göra det i morgon också, haha vad har jag gett mig in på? xD
Lade mig ute på gräset vid 1 och var ute i 30 min sen blev det för varmt så gick in en sväng, sen bar det av till luleå för att hämta nånting till bilen, köpa cyklar och hämta ett tak.
När vi kom hem så hoppade jag direkt in i duschen för höll på att dö för att det var så varmt.

Men nu ska jag ta och vara lite social med dom andra för vi har besök.

Btw åker till stockholm på torsdag nu i veckan och är i 1½ vecka.
Så jäkla härligt att kunna fara till stockholm när jag vill för att jag har pappa som bor dära :)

Ha det! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0