25 Mars 2010

Ojdå! Ojdå! Vem var 1 av dom första 100 som kom in först på H&M idag? Yes det var jag, haha har 200 kr på H&M nu! ;)

Behövde bara skryta lite först.
Men jag och Jenny sprang in till gallerian och var med på då dom öppnade H&M, seriöst gu vad litet det va?
Dom kunde byta lokal med Kapphal och så får Kapphal den lilla lokalen H&M är i.
Men var med Felicia efter skolan och så gick vi igen på H&M, hon köpte lite grejer men jag hitta ingen, behöver ändå inget just nu så kan ju spara mina pengar :)

Men jag och Felicia har varit på stan hela dagen sen jag slutade, sen for vi hem till mig, och jag pluggade lite och Felicia satt vid datorn och typ gjorde.....nånting, fan måste byta lösenord igen -.-'
Har hemlisar som inte ens Felicia får veta, haha ;)

Men nu hade jag tänk och kolla Vampire Diaries och sen ska jag fortsätta att plugga till provet i morgon :)

Puss och hej! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0