Grattis älskade kusin<3




Shit du är 16 år nu!?
Asså f*n :(
Varför går tiden så fort? Vi har så sjukt många minnen tillsammans, ca 14 år snart 15 år tillsammans.
Kommer du ihåg när vi var små och så badade vi vattenspridare hos mormor, och när vi typ alltid bet varandra och drog varandra i håret när vi skulle bestämma vem av mormors hundar som var ens egen hund.
Eller när vi lekte att våra cyklar var hästar och så sa vi SKYNDA HÄSTEN SKYNDA !

Haha eller då vi var emos ett tag dära, alltid svartklädda med nitar och lyssnade på Marilyn Manson och alla dom dära och tyckte att alla andra var fjortisar.

På sommrarna när våra föräldrar var på krogen och då vi smet ut och cyklade och skrattade och tyckte vi var jätte busiga och sen skyndade oss hem innan dom skulle komma hem, haha kommer du ihåg när vi blev upptäckta av min pappa när vi var ute och så ringde han och frågade vart vi var och så sa jag att vi var hemma hos mig och så var han hemma XD

Då vi badade i träsket och jag tyckte det var jätte äckligt på botten för det var typ massa lera dära.

Seriöst vi har så mycket minnen och så mycket hemligheter, jag kan berätta allt för dig och du allt för mig, även fast vi inte alltid pratar med varandra och är med varandra hela tiden så ska du veta att jag älskar dig massor!

Grattis på födelsedagen ''lill'' plutten :)<3

xxx
 
Cecilia


Kommentarer
Stephanie

Ha en bra dag :)

2010-03-30 @ 11:21:19
URL: http://stephaniecarlsson.blogg.se/
emma

Sjukt söt blogg du har! :)

2010-03-30 @ 18:11:51
URL: http://emmaochvilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0