lunch en sen jobb

Hallå hallå :)

Har precis kommit tillbaka från att ha hjälpt nå killar med att bära datorer och sånt, haha dom är så svaga ;)
Men innan det så var jag och pappa in till stan och åt mat på China Town, det var rätt så gott för vi brukar annars äta matlåda hära för vi har så mycket att göra men nu hade vi bestämmt att vi skulle äta i stan så det blev det idag :)

Är fortfarande trött och har ftt värsta mensvärken, fan vad ont det gör, ska gå och ta 2 st Alvedon nu och jobba lite mera, typ sitta i receptionen och social,  haha försökte lära dom några ord på finska men det gick inge bra, jo en gubbe har börjat gå runt och hälsa på folk och säga svartpeppar på fins ka istället för hej XD Haha jag sa att det betydde hej så nu går han runt och säger svartpeppar till alla, och vi som sitter i receptionen sitter bara och skrattar XD
Ganska kul och sen försöker jag lära dom en mening på finska men dom kan inte uttala orden och sen vill dom inte säga det för dom tror att det är nått fult XD

Men nu måste jag jobba igen, puss och hej :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0