1 Maj 2010 - MIN MÅNAD!! :)

Hallå! :)

Hoppas att ni hade en bra valborg även fast det regnade och var dåligt väder igår och att ni tog det lugnt med drickandet igår.
Kickade in på Tinas blogg och det verkar som om dom hade det bra ute i skogså i alla fall igår.
Mamma och jag var i alla fall hos mina låssas syskon och mammas kille och umgicks bara.
Sov ganska länge idag, får typ inte sova när vi är dära för mina syskon börjar alltid att bråka och skrika men fick i alla fall sova till 11:10 idag innan dom började att skrika.
Det första jag sa när dom såg mig var ''Kaffe....'' haha, sen satte jag mig och kollade barnprogram med min yngsta lilla syster och drack kaffe och åt lite yoghurt.

Men nu är jag hemma, ska börja med mitt so arbete nu och plugga till engelska provet, haha KUL! :)

KRAM! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0