21 Maj

Hallå hallå, vilken dag!
Brand på skolan, jag brände mig på Tekniken (blev jätte rädd så skrek som om jag skulle dö men sen när jag fatta vad det var så gjorde det inte ens ont det sved bara lite) , varmt ute, 9ornas spec foto har ju självklart bilder på det! ;)
Men ändå lite ''hämskt'' för nu är det bara några veckor kvar och så splitras då, jaja livet går vidare :)

Ska lägga mig i solen och lyssna på musik och försöka att bli lite brun, får knappt nån färg på sommaren, är blekfis på sommaren också medans alla andra är peparkakor, måste resna datorn på bilder så ska sätta in dom på ett USB hoppas på att alla bilder får plats annars blir jag nog lite lessen, haha.



 
Hade på mig hudfärgade strumpbyxor och det var ju tur det för annars hade det kommit direkt på huden och då hade jag haft super ont!

 
Så hära blev det, ett fint märke efter den lilla brännskadan, haha!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0