30 Maj

Lessen att jag inte bloggat så mycket under helgen men har varit med mina syskon och bara umgåtts :)
Lärde min lille bror att göra en bakåtvolt idag, vart ganska stolt om jag säger så ^^.

Kom hem för ett tag sedan, har varit på bio med Felicia, vi såg Sex And The City 2, den var helt grym! Älskar Sex And The City!
Sitter just nu med en ansiktsmask och håret i en hårinpackning, ska gå och skälja ut det nu men först så lägger jag upp lite bilder :)






Ifall ni undrar så var glassen jäkligt god :)


Man får lyxa till det när man ska på bio :)


Flisan tycker reklamen var intressant ;D


Hehe chips + godis + 3 drickor = Flisan och Cissi är mätta :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0