hämtat grejerna på H&M nu

Åkte direkt till stan när mamma kom hem och hämtade mina grejer på H&M, köpte också en bh och ett till par trosor + det jag lagt undan, ingenting att visa upp när det bara är underkläder som jag köpt.
Sen efter att jag hämtat mina grejer på H&M så ville mamma in på några affärer så jag provade ett par jeans som satt PERFEKT! Men 999 kr är jag inte villig att lägga ut på ett par jeans när jag kan få ett par jeans för 200 kr då kan jag köpa 5 par jeans för 1000 kr som jeansen jag provade idag kostar.

I alla fall så träffade jag Felicia och Palten (hehe ) och stod och pratade en stund. Asså dom två ibland undrar man ju... Felicia åkte till Luleå efter skolan för att gå på bio med Palten och så fick dom tråkigt så dom for till Boden och sen ska dom tillbaka till Luleå för att gå på bio och sen ska dom hem till Felicia.
Fattar inte varför dom åkte tillbaka till Bode istället för att vara kvar i Luleå, ja men har man tråkigt så har man det

Nu ska jag ta och äta middag för är rätt hungrig!



Kommentarer
annie

det gör jag också, ofta! men sen måste man nog tänka sig in i situationen om man nu skulle kunna få allt man önska sig, vad skulle man då önska sig liksom? ;)

2010-09-03 @ 17:46:17
URL: http://siriellen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0