20 April 2011

Hej!
Tänkte bara säga godnatt och att jag inte kommer skriva nå under Fredag, Lördag, Söndag, Måndag för då är jag i stugan med morfar och resten av släkten. Mycket nice om jag får säga det själv och när jag var hos morfar idga och snackade om hur det blir i helgen med skoter och fyrhjuling och plus att jag fick ett par nya skoter skor, typ happy face? Öa!
Men tyvärr så kommer man inte bort från skolarbetet för ska ta med mig, bilduppgifter, engelska bok och matte, haha gu vad kul! Eller inte...
Ahja får göra det bästa av det och göra det jag måste göra, synd att morfar vet att jag måste ta med mig skolarbete eller ja det ända jag måste ha med mig är ju matten medans jag tar med mig bilduppgiften och engelskan frilligt, så har kanske inte så mycket att klaga på egentligen?

Ahja nu ska jag göra en filmanalys och sen sova hade jag tänk, för hade planerat att gå upp tidigt och packa och göra massa andra saker innan jag drar upp till stugan, damn vad jag längtar har inte varit där på jätte länge för att det inte passat då dom ska åka för då har jag varit hos pappa eller haft typ massor av prov som jag varit tvungen att plugga till så ska fan njuta som f*n nu i helgen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0